Saturday 9 June 2018

BELUM TENTU ANWAR JADI PM DUA TAHUN LAGI, KATA TUN M.


(Yahoo News Jun 9, 208) – Tidak dapat dipastikan sama ada peralihan kuasa perdana menteri kepada ketua umum PKR boleh dilaksanakan dalam tempoh dua tahun, kata Tun Dr Mahathir Mohamad.
“Dua tahun itu bukan tempoh masa. Dia adalah satu cadangan. Tetapi kita tidak tetap. Boleh jadi lebih lewat,” katanya dipetik laporan Sinar Harian.
Pakatan Harapan sebelum pilihan raya umum menamakan Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang ketika itu dipenjara, sebagai perdana menteri menunggu.
Pengerusinya berkata keutamaan kini adalah untuk mengembalikan kekayaan negara dan menstabilkan ekonomi selain menyelesaikan skandal 1Malaysia Development Berhad (1MDB).
“Kalau boleh dalam masa terdekat, saya nak atasi masalah-masalah yang dihadapi, itulah tujuan saya.
“Kalau saya berjaya, bukan duit yang penting. Yang penting adalah hasil kerja. Jadi inilah yang saya sedang usaha,” katanya.

Comments


4 Comments
 
Members at NGO
Peringatan untuk Anwar - itu lah satu petanda yang anda akan kempunan untuk dilantik sebagai PM ke 8. Dari itu awas, jangan biar diri anda dipatuk oleh ular daripada satu lubang yang sama.

Oleh itu janganlah anda menjadi Melayu yang mudah lupa. Imbau balik sejarah bagaiman orang yang sama yang telah mengecewakan Tengku Razaleigh Hamzah untuk menjadi TPM semasa menjadi PM ke 4. Awas bertindak seggera sebelum melepas. 

Untuk mengembalikan kekayaan negara dan menstabilkan ekonomi selain menyelesaikan skandal 1Malaysia Development Berhad (1MDB) hanya merupakan alasan yang diada-adakan oleh orang tua itu untuk mengumpul kekuatan untuk melemahkan anda di mata rakyat. Bertindak seggera sebelum anda dilemahkan melalui 'proses pecah dan perintah' yang merupakan permainan beliau dari dahulu.
Like · Reply · 15m
 
Belum tentu Anwar jadi Perdana Menteri
( prefer nauzubi'Llah no baggage PM?)

M Zin 
SS16 Subang Jaya
Like · Reply · 2 · 6h
M Zin 
SS16 Subang Jaya
Like · Reply · 2 · 6h
 
Dia mula dh pmbelit nya...dh kta dlu, bleh prcaya kh dia ni??
Like · Reply · 6h
 
MAYbe, the only word u need to learn as politician. It please everyone. damn everyone, everytime.
Like · Reply · 4h

No comments:

Post a Comment