Sunday 8 July 2018

WARKAH UNTUK ORANG MELAYU DALAM PH YANG SEDANG MENANG SORAK ATAS KEMENANGAN PARTI ITU.

Sebab 95-98% kaum Cina Malaysia menyokong Pakatan Harapan yang dikuasai kaum Cina DAP ialah kerana bangsa dan agama mereka, dan bukan kerana mereka hendak lihat sebuah kerajaan bersih. Fakatnya bahawa majoriti kakitangan kerajaan adalah Melayu dan majoriti kalangan ahli perniagaan dan pedagang adalah kaum Cina, yang merasuah Melayu ini adalah Cina. Ini menunjukkan bahawa kaum Cina menyenangi rasuah. Sebagaimana banyak kaum Cina akan memberitahu anda, rasuah membuatkan mereka menjalankan perniagaan dengan lebih mudah lagi dalam dunia perniagaan sekarang yang banyak pesaing.  


Fakta ini boleh disokong dengan contoh-contoh apa yang berlaku di dua negeri yang populasinya didominasi oleh kaum Cina seperti di Pulau Pinang dan Selangor.


Di Pulau Pinang, sebelum PRU 14 kerajaan DAP yang dipimpin oleh Lim Guan Eng terlibat dalam pelbagai masalah seperti isu alam sekitar, isu salahguna kuasa dan isu rasuah. Dua isu rasuah dominan yang melibatkan kerajaan DAP i Pulau Pinang ialah, pertama kes rasuah yang melibatkan Ketua Menterinya sendiri iaitu Lim Guan Eng dalam pembelian sebuah banglow di bawah harga pasaran daripada seorang ahli perniagaan yang ada hubungan perniagaan dengan Kerajaan Pulau Pinang. Yang kedua ialah kes rasuah dalam pembinaan projek Trowong Dasar Laut yang melibatkan Kerajaan DAP Pulau Pinang.


Bagi kerajaan PKR Selangor (dikuasai DAP di belakang tabir) pula, pelabagai masalah wujud seperti masalah bekalan air, rasuah dalam perlombongan pasir haram dan skandal rasuah dalam penjualan dan pengagihan tanah kepada rakyat.


Yang anihnya, keputusan PRU 14 telah menunjukkan bahawa kaum majoriti kedua-dua negeri itu, iaitu kaum Cina  tidak menunjukkan sebarang bantahan melalui peti undi, malah Pakatan Harapan yang dikuasai oleh DAP telah mencapai kemenangan yang lebih cemerlang daripada PRU 13.


Ini jelas menunjukkan mereka meresetui rasuah dan rasuah bukan merupakan satu jenayah pada mereka.



Kempen anti-Melayu dan anti-Islam diteruskan dengan lebih hebat lagi

Kempen ini telah berlaku sejak beberapa tahun yang lalu sebenarnya merupakan sebahagian daripada kempen membenci yang disasarkan kepada  Najib Tun Razak, Umno dan Barisan Nasional oleh kaum Cina DAP yang mendominasi Pakatan Harapan. Anda juga boleh mengatakan dalam keadaan ini ia merupakan kempen  anti-Melayu dan anti-Islam walaupun kaum Cina dan India menafikan ini.

Perkara ini adalah sama sebagaimana apa yang parti Nazi lakukan di Germany pada tahun 1920 dan 1930an. Mereka mengisytiharkan apa-apa yang ‘tidak Jerman’ sebagai musuh mereka.. Oleh itu, mereka bukan sahaja membunuh Yahudi tetapi juga pengamal gay, kaum gypsy, Poles, Czechs, Slovaks, Hungarians, Croats, Serbs, Bosnians, Ukrainians, dan banyak lagi. Sesiapa yang BUKAN dari kelumpuk bangsa Jerman atau tidak mempunyai mata biru dan rambut perang telah dibunuh. Rancangan mereka ialah untuk menghapuskan seluruh Eropah tentang perkara yang tidak diingini dan menempatkan semula bangsa Jerman di seluruh Eropah.

Malah orang kuat  Pakatan Harapan mengalami serangan kaum Cina sekiranya mereka tidak berkhidmat kepada agenda kaum itu.


Kaum Cina DAP yang mendominasi Pakatan Harapan secara langsung mengamalkan Nazisme. Tetapi Melayu dalam PPBM, PAN dan PKR masih belum bangkit daripada lena tentang fakta itu. Lambat laun mereka akan menyedarinya bahawa agenda merekai bukan tentang menghapuskan Perdana Menteri yang kononnya mengamalkan kleptokrasi, sebagaiman mereka dakwa, atau membersihkan kerajaan, atau menghapuskan rasuah dan salahguna kuasa, atau melihat Malaysia sebuah negara liberal, dan sebagainya. Ia sebenarnya adalah tentang menghapuskan kuasa politik Melayu dan menentukan Islam dipantau untuk dikaitkan dengan pengganas..

Sebab 95-98% kaum Cina Malaysia menyokong Pakatan Harapan yang dikuasai kaum Cina DAP ialah kerana bangsa dan agama mereka, dan bukan kerana mereka hendak lihat sebuah kerajaan bersih. Fakatnya bahawa majoriti kakitangan kerajaan adalah Melayu dan majoriti kalangan ahli perniagaan dan pedagang adalah kaum Cina, yang merasuah Melayu ini adalah Cina. Ini menunjukkan bahawa kaum Cina menyenangi rasuah. Sebagaimana banyak kaum Cina akan memberitahu anda, rasuah membuatkan mereka menjalankan perniagaan dengan lebih mudah lagi dalam dunia perniagaan sekarang yang penuh cabaran.  

Fakta ini boleh disokong dengan contoh-contoh apa yang berlaku di dua negeri yang populasinya didominasi oleh kaum Cina seperti di Pulau Pinang dan Selangor.

Di Pulau Pinang, sebelum PRU 14 kerajaan DAP yang dipimpin oleh Lim Guan Eng terlibat dalam pelbagai masalah seperti isu alam sekitar, isu salahguna kuasa dan isu rasuah. Dua isu rasuah dominan yang melibatkan kerajaan DAP Pulau Pinang ialah, pertama kes rasuah yang melibatkan Ketua Menterinya sendiri iaitu Lim Guan Eng dalam pembelian sebuah banglow di bawah harga pasaran daripada seorang ahli perniagaan yang ada hubungan perniagaan dengan Kerajaan Pulau Pinang. Yang kedua ialah kes rasuah dalam pembinaan projek Trowong Dasar Laut yang melibatkan Kerajaan DAP Pulau Pinang.

Bagi kerajaan PKR Selangor (dikuasai DAP di belakang tabir) pula, pelabagai masalah wujud seperti masalah bekalan air, rasuah dalam perlombongan pasir haram dan skandal rasuah dalam penjualan dan pengagihan tanah kepada rakyat.

Yang anihnya, keputusan PRU 14 telah menunjukkan bahawa kaum majoriti yang mendominasi kedua-dua negeri itu, iaitu kaum Cina  tidak menunjukkan sebarang bantahan melalui peti undi tentang rasuah, malah Pakatan Harapan yang dikuasai oleh DAP telah mencapai kemenangan yang lebih cemerlang yang meningkat pada PRU 14 daripada PRU 13.

Ini jelas menunjukkan mereka meresetui rasuah dan rasuah bukan merupakan satu jenayah pada mereka. Kerana rasuah boleh membantu mereka dalam urusan perniagaan.

Ini apa yang kebanyakkan kaum Cina fikir terhadap Melayu

Selama 20 tahun sejak 1998, Cina DAP telah melancarkan kempen kebencian. Akhirnya, setelah 20 tahun ia telah membuahkan hasil apabila mereka (DAP dan sebahagian bukan Melayu dalam PKR) berjaya memecah belahkan Melayu kepada lima dan berjaya menyatukan kaum Cina dan kaum bukan Melayu hampir 100% di belakang DAP melalui kempen kebencian berbau perkauman. Tetapi kempen kebencian masih lagi berterusan malah dipraktikkan oleh kerajaan Pakatan Harapan sekarang melalui provokasi serta penghinaan terhadap Perlembagaan Persekutuan yang ada kaitan dengan orang Melayu seperi Bahasa Melayu, Raja-raja Melayu dan agama Islam. Dan sesiapa tidak membantu agenda kaum Cina akan diserang dan dibelasah dalam media sosial, walaupun ia dari Pakatan Harapan.
Mengapa ini boleh terjadi? Selain daripada tangan-tangan hitam daripada kaum bukan Melayu yang berjaya memecah belahkan orang Melayu, kelemahan orang Melayu berpolitik merupakan punca utama yang buat mereka berjaya dipecah belahkan. Orang Melayu berpolitik terlalu taksub kepada kepercayaan politiknya lalu mengabaikan jati dirinya terhadap bangsa dan agama mereka. Berbeza dengan kaum bukan Melayu yang menggunakan platfom politik mereka untuk mengukuhkan jati diri di kalangan mereka tidak kira mana satu platform politik yang mereka gunakan. Sebagai contoh parti kaum Cina  walaupun MCA, Gerakan, DAP mempunyai ideologi yang berbeza, tetapi apabila sesuatu isu yang melibatkan bangsa dan agama mereka, mereka akan bersatu bangkit menentangnya. Begitu juga kaum India.
Tidak bagi parti yang berasaskan orang Melayu dalam Pakatan Harapan, mereka tidak akan sama-sama bangkit sekiranya bangsa dan agama mereka tercabar seandainya ia akan menjejaskan kepentingan atau hubungan politiknya dengan sekutunya yang bukan Melayu.
Masa akan menentukan Melayu dalam Pakatan Harapan untuk menyedari bahawa kononnya Cina DAP merupakan sahabat mereka sejati, dan bukannya Melayu UMNO, sebagai musuh yang sebenar. Apa pun PAS sudah menyedari bahawa DAP musuh sebenar mereka. Oh, dan adakah ini membuat kami sebagai rasis dengan berhujah sedemikian? Sekira kami dianggap rasis kami reda dan berasa bangga kerana menentang mereka yang rasis yang telah dengan niat jahat memecah belahkan bangsa kami.
Oleh itu sedarlah bangsa ku orang Melayu, kerana orang Melayu dalam Pakatan Harapan sedang bersorak menang, tetapi pada hakikatnya kampung mereka sedang tergadai. Ya, kerajaan yang didominasi kuasa Melayu Islam sudah tiada lagi. Apa sudah terjadi dengan Bahasa Melayu? Apa sudah jadi dengan Agama Islam? Ada Perdana Menteri walaupun Melayu, beliau merupakan Perdana Menteri boneka DAP kerana memiliki hanya 13 kerusi parlimen berbanding DAP mempunyai 42 kerusi parlimen. Kerajaan ini juga mempunyai lebih ahli parlimen bukan Melayu daripada Melayu untuk berkhidmat kepada rakyat. Bangsa Melayu walaupun sebagai penduduk majori negara ini tetapi kini sudah menjadi kaum minoriti dari segi kuasa memerintah diparlimen.
Apapun, terpulanglah pembaca untuk menilai peringatan kami ini, kerana dalam Islam ingat memperingati antara sesama muslim digalakkan dan merupakan fardu kifayah, lebih-lebih lagi bangsa Melayu dan agama Islam sedang terancam angkara kaum Melayu sendiri yang bersekongkol dengan kafir harbi ketika ini. HIDUP MELAYU!, HIDUP ISLAM!, ALLAH HU AKBAR!, ALLAH HU AKABR!, ALLAH HU AKBAR!

No comments:

Post a Comment