Wednesday 17 May 2017

SJKC : TEMPAT TERNAKAN CAUVANIS DAP ALA TALIBAN

Ringkasan artikel:

Pembrontakan Sekolah Jenis Kebangsaan Cina (SJKC) pada 1987 bukanlah secara kebetulan tetapi telah dirancang. DAP telah merancang penentangan ini supaya ia dapat meneruskan indoktrinasi terhadap anak-anak Cina untuk membenci kerajaan dan segalanya terhadap Melayu. Sekiranya pihak kerajaan mengambil alih kawalan terhadap SJKC ia tidak akan lagi menjadi kemungkinan.  Oleh yang demikian mereka melawan balik. Dan ini merupakan kesilapan terbesar daripada beberapa kesilapan Anwar, beliau tidak ada Pelan B atau pelan luar jangkaan.
Ia bermula tidak lama setelah Perang Dunia I pada 1919. Puak pelampau di kalangan masyarakat Jerman diperlukan untuk persediaan Perang Dunia II supaya mereka boleh menghukum mereka yang menghina tanah air mereka dengan memaksa Negara Jerman  menandatangani Perjanjian Versailles (Treaty of Versailles). Dan mereka memerlukan sekurang-kurang satu generasi untuk tujuan ini. Oleh itu ia harus bermula dengan idoktrinasi terhadap kanak-kanak daripada tahun satu supaya sehingga sampai masanya Negara Jerman bersedia untuk Perang Dunia II kerana mereka sudah mempunyai angkatan pejuang yang telah diindoktrinasi dengan sepenuhnya.


Kit Siang belajar daripada Hitler bagaimana untuk menjadikan kanak-kanak sekolah menjadi pelampau dan golongan ekstrim.
Perkara yang sama pada 1979 apabila Russia menakluki Afghanistan. Amerika Syarikat telah mengindoktrinasi kanak-kanak Afghan yang mendapat tempat perlindungan dan merupakan pelarian di Pakistan untuk kembali semula ke Afghanistan dan menentang tentera Russia. Oleh itu kanak-kanak ini telah diindoktrinasi untuk menjadi pejuang Islam atau Mujahideen. Mereka diberi latihan ketenteraan dan dibekalkan senjata dan dihantar balik ke Afghanistan untuk bertempur. Sehingga 1989, pihak tentera Russians mendapati pelajar militant ini a.k.a. Taliban (Talib bahasa Arab untuk pelajar dan Taliban jumlah majmuk untuk Talib) terlalu sukar untuk ditentang dan lalu berundur balik ke  Moscow.
Oleh itu, sama ada Belia Hitler atau pelajar Afghan (a.k.a. Taliban), proses indoktrinasi harus bermula daripada umur yang muda dan anda perlu dapatkan mereka dalam tahun pertama persekolahan. Dan itulah merupakan strategi Lim Kit Siang untuk lebih daripada 30 tahun sejak 1969, dengan mewujudkan Taliban Cina. Dan strategi ini telah menampakkan hasilnya pada 2008 di mana kanak-kanak ini akhirnya mencapai umur yang layak mengundi dan Barisan Nasional hampir-hampir hilang kuasa akibat ‘Tsunami Cina’.


Pakistan membentuk Taliban (bermakna pelajar)berumur 7 tahun ini menjadi  Mujahideen pada umur 17 tahun dan dihantar balik untuk menentang tentera Russia.
Sudah tentu, terdapat lebih daripada satu penyebab yang menyebabkan Tsunami Cina sebab ia tidak pernah ada hanya satu penyebab atas semua perkara, termasuk politik. Banyak keadaan ia merupakan gabungan penyebab dan ia harus dicetuskan untuk menyebabkan peristiwa atau urutan peristiwa. Pelajari sejarah peperangan sejak 200 tahun yang lalu dan anda boleh lihat bagaimana ia berlaku. 
Pada 1978, Lim Kit Siang telah memberi amaran kepada kita dalam bukunya, ‘Time Bombs in Malaysia’ atau ‘Bom Jangka Di Malaysia’, tentang apa yang akan terjadi pada masa hadapan. Ia merupakan tahun yang sama apabila DAP melipat ganda dua kali ganda undi yang diperolehi menjadi 664,000 daripada lebih kurang setengah daripada dua pilihan raya sebelum itu. Bom jangka tidak meletup serta merta tetapi tetapi akan meletup bila tiba masanya. Dan bahawa bila masa meletup, Kit Siang sudah tahu, ia harus sekurang-kurangnya satu generasi atau 25-30 tahun daripada 1978. Tetapi langkah pertama, DAP terlebih dahulu harus menyusup masuk ke dalam SJKC dan mengindoktrinasi bakal pengundi-pengundi masa akan datang.
Kali ini bom jangka atau Tsunami Cina sepatutnya berlaku pada 1999. Bagaimanapun, Tun Dr Mahathir Mohamad dengan kebijaksaaannya atau mungkin secara kebetulan menahan undi Cina dengan mengugut kekacauan kaum atau May 13 versi 2 sekiranya Barisan Nasional gagal untuk  memperolehi majoriti dua pertiga di Parlimen. Pengundi-pengundi Cina merasa takut dan secara tidak rela telah mengundi Barisan Nasional sebab mereka percaya Mahathir mampu melaksanakan ugutannya itu.
Kemudian, selepas itu DAP satu perkara yang tidak diduga telah memusnahkan gabungan pembangkang, ia itu Barisan Alternatif, dan disebabkan itu pembangkang telah tewas dengan teruknya pada pilihan raya umum 2004. Angsa yang telah bersedia untuk bertelurkan telur emas pada 2004 tetapi Kit Siang telah menyembelihnya pada 2001 hanya sebab beliau dan Karpal Singh hilang kerusi mereka pada pilihan raya 1999 - dan mereka telah menyalahkan PAS atas keadaan tersebut.
Oleh itu ia merupakan peristiwa tertangguh.1999 tertangguh hingga 2004 dan 2004 itertangguh hingga 2008. Akhirnya Bom Jangka Kit Siang’s meletup pada 2008 atas pengkhianatan Mahathir. Mahathir menggunakan Kongsi Gelap Cina, Persatuan Pendidik Cina, Dewan Perniagaan Cina dan Persatuan Perdagangan Cina lalu menyuruh mereka mengundi DAP. Dan satu pengajaran yang penting diberi oleh Mahathir terhadap kaum Cina, ialah jika mereka tidak bersatu di bawah DAP dengan berpecah kepada DAP, MCA dan Gerakan sebagaimana yang mereka telah lakukan sejak melebihi 30 tahun, bahawa kaum Cina boleh mengambil alih kuasa dan malahan mereka boleh menjadi Perdana Menteri.


DAP menggunakan SJKC untuk menyebarkan kebencian dan perkauman dan  mengdoktrinasi anak-anak Cina agar membenci kerajaan, Umno, bangsa Melayu dan Islam.
Oleh itu, 30 atau 40 tahun indoktrinasi tidak mencukupi. Itu akan hanya menawarkan DAP ‘angkatan pejuang’ sahaja. Tetapi angkatan pejuang ini perlu dirangsangkan dan dicetuskan untuk diletupkan. DAP telah melakukan rangsangan dan Mahathir telah memicit picu untuk meletupkannya. Akhirnya impian Kit Siang sejak 40 tahun menjadi kenyataan, tetapi itu pun hanya kerana Mahathir yang mahu ia dijadikan kenyataan.
Beralik kita semula ke 1987, Mahathir melihat SJKC ‘merupakan sebagai satu ancaman’. Dan itulah sebabnya  beliau menyuruh Anwar Ibrahim mengambil alih kawalan terhadap SJKC. Tetapi berlaku pemberontakan dan ini menyebabkan kedua belah pihak kaum Cina yang berbeza fahaman politik bersatu. Pada ketika itu MCA lah yang mengawal SJKC dan DAP mahukannya sejak dahulu lagi. Kegagalan kerajaan untuk mengawalnya pada 1987 membolehkan DAP masuk dan menyusup dalam SJKC..
Kerajaan mahu melantik guru Cina yang kurang militan dan kurang melampau, sekurang-kurang boleh Berbahasa Malaysia walaupun tidak boleh berbahasa Inggeris dengan betul. Tetapi ahli politik Cina tidak mahu mendengar itu semua. Guru Cina yang di lantik harus seorang Cina hardcore seperti  pisang, kuning di luar tetapi putih di dalamnya.  

Berlaku pemberontakkan pada 1987 bila kerajaan cuba mengawal SJKC, yang mana ia merupakan tempat menternak kebencian dan perkauman.
Pihak kerajaan terpaksa berundur dan DAP mengambil kesempatan masuk campur dan mengambil alih kawalan. Dan ketika itulah telah menjadikan SJKC tempat ternakan perkauman dan cauvanisme Cina. Sementara kerajaan mengawal Sekolah Kebangsaan, manakala DAP pula mengawal SJKC. Sehingga satu tahap DAP boleh menentukan pertukaran untuk semua guru-guru SJKC. Ahli Parlimen DAP dan Ahli Dewan Undangan Negeri DAP amat dihormati di SJKC apabila mereka melawat ke sekolah berkenaan, mereka diberi status kenamaan setaraf dengan Menteri Pelajaran.
Anak-anak Cina SJKC di ajar bahawa Bangsa Melayu bukan sebenarnya yang memiliki negara ini, tetapi Orang Asli. Kaum Cina mungkin pendatang tetapi begitu juga orang Melayu. Malahan mereka telah mendefinasikan istilah Bumiputra secara songsang,  mengelirukan serta dangkal, di dimana mereka telah mendefinasikan Bumiputra  sebagai mereka yang sampai di negara ini terlebih dahulu, serta merumuskan  bahawa kaum Cina bukannya kaum Melayu sebagai Bumiputra.
Mereka telah memfitnah Melayu sebagai bangsa yang biasa tinggal di atas pokok sehingga kaum Cina sampai ke negara ini pada 1800. Dan sekiranya orang Cina tidak datang ke negara ini dan memajukan negara ini, Malaysia masih lagi hutan sehingga sekarang dan orang orang Melayu masih lagi tinggal di atas pokok. Di sebabkan oleh kaum Cina kononnya wujudnya bandar-bandar dan bandar raya di Malaysia.  Sekiranya  tidak ,Malaysia merupakan sebuah kampung terbesar. Contonnya Kampung Baru di tenggah Bandaraya Kuala Lumpur.
Daripada sejarah songsang yang di ajar di SJKC adalah jelas ia telah di bawa oleh saki baki kaum yang sama yang pernah kita tentang di dalam hutan belantara yang telah banyak mengorbankan nyawa anak watan Melayu semasa kedua-dua darurat di negara ini. Dan juga saki baki mereka yang masih ada yang telah pernah mencetuskan peristiwa berdarah 13 Mei 1969.
Dahulu untuk mengambil alih negara ini mereka telah menggunakan perjuangan bersenjata namun rancangan mereka gagal.Tetapi sekarang mereka cuba sekali lagi dengan memperalatkan demokrasi dengan menyusup masuk ke dalam parti politik terutama DAP untuk mengambil alih negara ini sekali lagi melalui saloran demokrasi.
Umno sinonim dengan Melayu dan Islam. Oleh itu, sekiranya anda ingin mengalahkan Melayu dan Islam, UMNO harus musnahkan. Dan untuk memusnahkan UMNO, pertama Barisan Nasional terutama di Sabah dan Sarawak harus di musnahkan, merupakan ‘simpanan tetap’.Barisan Nasional..
Untuk mendapatkan rakyat Sabah and Sarawak untuk membenci Umno mereka pertama harus menanam di dalam pemikiran  rakyat Malaysia Timor bahawa negeri mereka telah dijajah oleh UMNO. Oleh itu kempen ‘Sabah untuk Sabahans’ and ‘Sarawak funtuk Sarawakians’ dilancarkan. Pada yang sama kempen anti-Islam dilancarkan.
Mereka membawa masuk Kitab Injil Bahasa Malaysia untuk Malaysia Timor (dan cetak di Indonesia) ke Malaysia Barat yang diketahui akan diambil tindakan oleh kerajaan Mereka memberi alasan bahawa kitab injil tersebut adalah untuk penganut Kristian Indonesia yang berada Malaysia Barat, yang merupakan sebagai pembohongan. Sebenarnya langkah tersebut merupakan sebagai satu provokasi terhadap kerajaan supaya kitab injil tersebut dirampas dan ini akan digunakan untuk mendorong bantantahan daripada rakyat Sabah dan Sarawak ..
Kit Siang memajukan penyebaran pembohongan dan berita palsu kedalam bentuk seni. Taliban Cina yang sudah dibasuh otaknya akan percaya apa sahaja Kit Siang dan pemimpin DAP katakan selagi ia datang daripada mulut orang DAP. Kit Siang menjadi lebih pakar daripada Joseph Goebbels di dalam seni  propaganda. Ia bukan secara kebetulan bahawa Goebbels merupakan orang yang diminati Kit Siang’ dan sebab mengapa beliau terus menyebut Goebbels banyak kali dalam postingnya dalam blog.


Orang yang diminati Kit Siang ialah Joseph Goebbels dan beliau terus menyebut nama tersebut banyak kali.
Dalam itu UMNO dan Barisan telah terperangkap. Ia adalah proses yang perlahan yang mengambil masa yang tidak begitu kelihatan. Sekira DAP mempercepatkannya ia mungkin begitu jelas dan mudah di kesan. Tetapi atas satu generasi, bermula tahun satu di sekolah, walau ia mengambil masa 20 tahun atau lebih, apabila mereka mencapai 20 tahun berkenaan ia terlalu lewat untuk kita berbuat sesuatu.
Pada 2008, undi DAP melonjak ke atas apabila 90% daripada undi kaum Cina adalah untuk mereka. Peningkatan tambahan untuk 60% lagi pada 2013 dan DAP tahu tibalah masa untuk mereka membuat serangan bermati matian terakhir. RUU355, yang mana  DAP tidak punyai masalah sejak 2003, tiba-tiba menjadi isu pada  2013. RUU355 telah menyebarkan sebagai bukti bahawa bukan Islam sedang diserang oleh Islam dan semua penganut Kristian bersatu di belakang DAP untuk terus wujud.
Tetapi ini tidak mencukupi. Bersatu di belakang DAP atau melindung diri daripada Islam, atau menentang ‘Melayu UMNO yang rasis’, atau mempertahankan SJKC dan pendidikan Cina, atau memperjuangkan kesamarataan dan penamatan DEB, dll, bukan merupakan satu urusan yang besar. Ia harus lebih daripada itu. Ia harus merupakan hadiah kesudahannya. Dan hadiah kesudahannya merupakan Perdana Menteri Malaysia daripada bangsa Cina.
Oleh itu, sekarang ini, ia telah menjadi satu impian kepada kaum Cina Malaysia sejak 2013. Itu lah dia apa yang telah dijanjikan oleh DAP kepada kaum Cina bagi sokongan dan undi mereka. Dan dengan Melayu berpecah kepada lima atau enam parti politik , dan kaum Cina bersatu di bawah satu parti, maka impian mereka tidak lagi merupakan sebagai satu impian tetapi sebagai satu kemungkinan yang besar. Dan sekiranya kaum Cina boleh memimpin Thailand, Indonesia, Filipina (Marcos daripada keluarga Chua) dan banyak negara lain atau kepulauan sekitar Asia Tenggara, siapa kata ia tidak boleh berlaku di Malaysia?
Hari ini kaum Cina terlalu yakin bahawa kuasa politik sedang berada di tangan mereka.Kaum Cina sangat kukuh dibelakang DAP sementara kaum Melayu berpecah dengan teruknya. Rakyat Malaysia Timor amat marah terhadap Melayu dan Islam sebab kitab Injil dan banyak isu yang lain yang dicetuskan oleh DAP. Sebab itulah mengapa kaum Cina tidak lagi segan silu menyerang Melayu dan Islam, yang mana ia merupakan satu perkara yang mereka tidak pernah lakukan sebelum ini iaitu sebelum 2008. 
SJKC telah mengajar kaum Cina bahawa maruah dan prinsip tiada tempat di dalam permainan kuasa. Malahan, kaum Cina tidak mengikhtiraf konsep berkenaan. Mereka biadab,tidak sopan,kurang ajar,tidak bertimbang rasa dan banyak lagi. Dan alasan yang mereka beri ialah kerana sudah lama menderita dan sekarang untuk mereka lepaskan geram. Pendidikan mereka hanya tentang kebencian dan perkauman. Mereka ini merupakan ‘Cina baru’, Taliban Cina yang angkuh, biadab, tidak menghormati,suka berkelahi, sikap permusuhan, kekurangan integeriti dan maruah, dan kekurangan nilai moral dan prinsip. 

No comments:

Post a Comment