Monday 8 October 2018

NAJIB ADALAH LEBIH BERANI DARIPADA GUAN ENG

Ulasan artikel:

Bezanya antara Najib Razak dan Guan Eng ialah bahawa Najib Razak  anak bangsawan manakal Guan Eng adalah anak pendatang.


Rujukan artikel:
Lim Guan Eng hanya seorang Cina yang mulutnya lantang. Beliau bercakap banyak namun tidak mempunyai keberanian seperti yang Najib Tun Razak miliki. Sekurang-kurangnya Najib memiliki keberanian pergi ke mahkamah untuk membersihkan namanya terhadap tomahan kononnya beliau mencuri RM42 bilion wang 1MDB.
Guan Eng, disebaliknya, menyalah guna kuasa dengan mendapatkan Peguam Negara, Tommy Thomas, untuk menggugurkan kes rasuahnya sebelum selesai dibicarakan dengan muktamad. Guan Eng tidak mempunyai keberanian yang seperti mana yang  Najib miliki dan enggan pergi ke mahkamah untuk membersihkan namanya dalam tuduhan rasuah.
Cina DAP ini cakap besar tetapi apabila ditekan cabut lari daripada berlawan dan tidak berani mempertahankan diri seperi pahlawan Bugis lakukan. Cina DAP bersembunyi disebalik sarong orang Melayu dan menyuruh orang Melayu berlawan untuk mereka. Mereka gunakan kosep “Used Malays to screw Malays”.
Bezanya antara Najib Razak dan Guan Eng ialah bahawa Najib Razak ialah anak bangsawan sementara Guan Eng ialah anak pendatang.

No comments:

Post a Comment